Cum se poate schimba un produs?
Politica noastra de schimb presupune urmatoarele etape.
In cazul in care doriti sa schimbati marimea sau sa schimbati produsul, ne contactati telefonic. Stabilim impreuna ce produs doriti, noi trimitem produsul nou catre dvs, iar dvs veti ambala produsul pe care doriti sa il schimbati si il veti da curierului atunci cand va ajunge cu noul produs la dvs.
Taxele de transport pentru schimbul de produs sunt suportate de catre client.
Cum se poate returna un produs?
Daca ati comandat un produs pe care doriti sa il returnati si sa va rambursam contravaloarea, trebuie sa ambalati corespunzator produsul, iar in colet sa ne lasati numele cu care ati plasat comanda si un cont bancar in care se poate realiza restituirea banilor. Coletul va fi ridicat de catre un curier chemat de dumneavoastra.
Transferul banilor se realizeaza in 10 – 30 zile lucratoare, din momentul in care produsul a ajuns la noi.
Taxele aferente returnarii produsului/produselor vor fi suportate de dvs!
Doar in cazurile in care produsul este deteriorat, primiti o alta marime, culoare sau produs fata de cel comandat de dvs, in aceste cazuri taxa de transport va fi suportata de noi.
Taxele pentru transportul de expediere nu se restituie, decat in cazurile in care produsul este deteriorat, primiti o alta marime, culoare sau produs fata de cel comandat de dvs
*Culorile pot diferi in functie de ecranul dispozitivului pe care il folositi.
Perioada de schimbare si returnare a unui produs este de MAXIM 5 zile de la primirea produselor.